Wednesday, December 4, 2013

Salam perkenalan


Teks: Norlia Haris
Foto: Koleksi Peribadi





Assalamualaikum.

Salam perkenalan buat anda yang sedang membaca blog saya ini. Alhamdulillah, ini entri saya yang pertama. Terasa kelu untuk memulakan bicara, mungkin kerana belum benar-benar saling mengenali antara kita. Mudah-mudahan akan ada entri yang seterusnya untuk tatapan pembaca yang budiman.

Saya perkenalkan diri saya, Norlia Haris. Merupakan seorang ibu kepada seorang cahayamata lelaki. Setelah menamatkan pengajian, saya bekerja sebagai Pembantu Akaun dan kemudian beralih pekerjaan dalam bidang peruncitan & pemasaran di beberapa buah syarikat untuk beberapa tahun. Setelah berkahwin, saya bersama-sama suami menjalankan beberapa jenis perniagaan, MLM, Networking dan sekarang dengan kecanggihan teknologi jalur lebar, saya memperluaskan perniagaan trading secara online dan merupakan rakan niaga suami dalam bidang hartanah.

Harapan saya, melalui blog ini dan dengan sedikit ilmu yang ada pada diri saya, ingin saya kongsikan dengan para pembaca terutama kepada mereka yang ingin mengetahui ilmu dalam bidang hartanah, jadi melalui medium ini saya kongsikan Panduan Jualbeli Hartanah untuk semua. Semoga kita mendapat manfaat bersama. In Shaa Allah.
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...