Sunday, December 15, 2013

Diari 2014

Teks: Norlia Haris
Foto: Koleksi Peribadi




Hujan rintik-rintik menderu menjadi lebat. Hujan petang membuatkan tidur mikhael lena diulit mimpi. Entah apa yang dimimpikan, tersenyum lebar dalam tidur. Mungkin dapat bertemu rakan sepermainannya dari negara Jepun, Ultraman.

Cepat benar masa berlalu. Diam tak diam hanya tinggal 15 hari sahaja lagi kita akan melangkah ke tahun 2014. Diari tahun 2014 sudah saya miliki, hasil pemberian encik suami. "Nanti boleh karang-karang entri blog dalam diari ni", katanya. Amboi!, prihatin juga dia dengan usaha baru saya untuk berblog. Sememangnya suami adalah semangat saya dan sangat menyokong saya menyertai Akademi Bekerja di Rumah. Kadang-kala dia pula yang mengingatkan saya untuk buat entri blog seterusnya. Saya senyum-senyum sahaja sambil meminta idea daripadanya. Semoga Diari 2014 ini menjadi pemangkin buat saya untuk terus menulis dan berkongsi sesuatu buat pembaca yang setia. Ada ke pembaca setia blog saya ni?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...